In een face-to-face gesprek of conversatie, is 65% van de informatie die van het lichaam komt.dus je weet hoe die ander zich voelt aan de lichaamshouding manier van kijken .

 images31.jpg

DE MANIER VAN KIJKEN.

Het frequent oogcontact toont interesse van de persoon om wat we zeggen en een open en positieve houding. De zakelijke blik is gericht op de driehoek van de ogen en het midden van het voorhoofd, de sociale blik gericht op de driehoek tussen de ogen en de mond, en intieme blik kruist de driehoek gevormd door de ogen en de kin, maar u kunt ook naar andere delen van het lichaam kijken.

DE LACH

Het is de universele gebaar bij uitstek. De lage intensiteit simpele glimlach straalt zwakte van karakter, gebrek aan zelfvertrouwen en verlegenheid simpele glimlach hoge intensiteit geeft een gevoel van vertrouwen, vriendelijkheid en warmte, in de lage-intensiteit glimlach superieure boventanden worden onderwezen en doorgegeven meer expressieve lading van hartelijkheid en vriendschap, terwijl de hoge intensiteit superieure glimlach over haar mond open doet en kan betekenen, eerste echte vrienden, vreugde, of een aangename verrassing, de brede glimlach toont alle tanden en is de ultieme uiting van de vreugde, plezier en geluk.

DE HANDEN

 

De hand wrijven geeft een positieve verwachting, de handen met de vingers interlaced is een gebaar dat probeert om een negatieve houding te verbergen, hand in hand in de rug geeft een hoge mate van veiligheid. We plaatsen de handpalm naar boven wanneer we willen een andere persoon van onze gelijke status te overtuigen om iets wat we willen uitvoeren, terwijl de palm betekent meer gezag neer.

 

DE HANDDRUK

 

Als we bieden de hand met de palm neer betekent dat we willen het adres van de vergadering te krijgen, als wij de hand met de palm naar boven we zullen afstaan ​​controle over de situatie aan de andere persoon, indien de handshake wordt begeleid door een squeeze schouder arm of versterkt het gevoel van sympathie en samenwerking, maar moet slechts zeer betrouwbare mensen worden toegepast.

 

DE ARMEN,BENEN EN VOETEN.

 

Kruisen beide armen zoals been defensief en dus negatief. De voet oversteek kunnen bepaalde verlegenheid weerspiegelen.

 

DE MANIER HOE WE ZITTEN.

 

Als we zitten op de rand van de stoel met een rechte rug zijn we in een positie van maximale aandacht, maar kan ook wijzen onderschikking en onderdanigheid, als we op de rand zitten, zijn lichaam en hoofd naar voren hangende handen en toonde ongemak en onveiligheid, als we gebruik maken van de arm van de stoel te zitten we zullen dominant kijken, open en veilig onszelf.

 

 

DE BEWEGING

 

Een persoon die loopt met de handen op de heupen wordt bepaald gezien als effectief en snel persoon, de wandelaar loopt met zijn handen gevouwen in zijn zakken en zijn ogen neer, hij die wandelt met korte stappen is bezorgd over de details iemand, de stappen geven macht en directheid, maar indien vergezeld door een zwakke armen tonen weinig bereidheid om te handelen, boek en passiviteit ongerust die loopt langzaam met zijn hoofd gebogen en zijn handen op de rug.

 

DE WAARHEID EN LEUGENS.

Tonen oprechtheid met armen en open handen of met een hand op zijn borst. Gebaren die een leugenaar verraden kan worden trekken de kraag, vingers in de mond, leer, plaats je voeten of de romp naar de uitgang, het aanraken van de neus of ogen.


Het eerste wat je nodig hebt om de lichaamstaal te leren is om de emoties zijn we de persoon die we bestuderen gevoel herkennen, moeten we weten als je voelt vreugde, angst, boosheid, verdriet, minachting, walging of verrassing. Wat is de makkelijkste manier om dit te weten?, Weten gezichtsuitdrukkingen, dat is het eerste wat je gaat werken, kennen de zeven universele gezichtsuitdrukkingen, die hetzelfde zijn in elk ras, geslacht of leeftijd.

 

Geluk is een gemoedstoestand die in het bezit is van een pand. Het is net als het leven wordt beoordeeld of de belangrijkste aspecten ervan. Niet vluchtig als plezier, want het is relatief stabiel in de tijd. Hoewel de tijd het onderhoud is het belangrijkste kenmerk van positieve emoties.

Geluk faciliteert empathie, leidt dit tot de expressie van altruïstisch gedrag, bevordert de cognitieve prestaties, probleemoplossing, creativiteit, enz..

Triggers van geluk zijn de verworvenheden van de nagestreefde doeleinden, komt ook voor in de congruentie tussen wat gewenst en wat eigendom is.

 

Het verdriet is een reactie op een gebeurtenis die wordt beschouwd als negatief en manifesteert zich als verdriet of melancholie.

Het verdriet ongenoegen wordt veroorzaakt door invloed van het verlies van een dringende wens, waarvan bekend is dat niet kan worden voldaan. Het verdriet is niet altijd negatief. Verdriet is een state of mind dan een emotie.

 

Het is een reactie van woede of woede die wordt veroorzaakt door de woede en gevoel geschonden onze rechten, is een primaire emotionele reactie, en die optreedt wanneer een lichaam wordt geblokkeerd in het bereiken van een doel of de bevrediging van een behoefte .

Het is een negatief gevoel dat een impuls om te handelen naar de oorzaak van deze malaise verwijderen of beschadigen genereert. Samen met angst zijn de twee meest intense emoties, maar boosheid is gevaarlijker, omdat het doel ervan is om te vernietigen en in extreme situaties kan genereren reacties van haat en geweld (verbaal en fysiek)

 

Angst is een negatieve emotie, gaat onaangename gevoelens, beoordeling van de situatie als schadelijk en inbedrijfstelling mobilisatie van middelen voor het omgaan. Angst wordt geactiveerd op een prikkel aanwezig is en stimulus verdwijnt wanneer doet vrezen, op een bepaalde manier, is adaptief. Hoewel er andere angsten die san als tastbaar of stimuli in het midden is er het soort existentiële angst, fobieën (irrationele angsten en aanhoudende)

 

Ook gezien als walging, woede en ontmoediging gevoel dat iemand heeft, die wordt geproduceerd in hem vanwege een geschil of onenigheid met iemand of een of ander ding dat is teleurstellend, vervelend of onaangenaam. Of het wordt veroorzaakt door iets dat ervoor zorgt dat afstoting aan een persoon kan een geur of een andere factor zijn.

 

De verrassing is een reactie die zich manifesteert op iets onverwachts of vreemds. Aandacht en werkgeheugen verwerking richt zich op de stimulering die verantwoordelijk is voor de reactie.

Verrassing is de kortste van emoties, verschijnt en verdwijnt net zo snel. Vaak snel een andere emotie die congruent is met de prikkel die ontketend. Het komt nieuwe stimuli, onverwacht.

 

10 NON-VERBALEN SIGNALEN ; WAAR EEN VROUW VAN HOUDT

 

Haar humor is spontaan: ofwel glimlachen of lachen openlijk, een vrouw die uw gezelschap is en geniet is gelukkig en bevredigd en op haar gemak. Eenmaal in een nerveus giechelen, of een ondeugende glimlach, is een teken dat ze geniet van uw aanwezigheid (oog, tot dan, beter andate niet gehaast ... vergeet niet dat ze "ruiken" jouw wanhoop).

- Jouw aanraakt per ongeluk: Als jou arm opeens aanraakt, jou shirt netjes maakt, of raakt jou been met die van haar, is een indicatie dat ze u wilt benaderen. Verspil het niet! Enige verschil is dat de toevallige aanrakingen en die aanrakingen met opzet gemaakt zijn.
- Te veel "toevalligheden". Als ze je leuk vindt, kijk hoe ze in een "random". Niet over intimidatie, natuurlijk ...! Integendeel, het voelt alsof ze je gedachten kunnen lezen en raden wat je doet (die inderdaad een supermacht aangeboren in hen).

- De ogen knipperen: Je moet leren om indirect naar ze kijken. Het is niet moeilijk, je moet wijzen is als je probeert om je te zien als je niet kijkt. Als dat zo is, heb je je aandacht genoemd. Vergeet niet dat ze kunnen analyseren en gooi je in een oogopslag. U kunt vergeten over het openen tips leerlingen zijn niet relevant, omdat ze niet alleen afhangen van de emotie, maar ook verlichting, waar ze zijn. Herinner ik liet je het ontcijferen van de acties van een persoon, zelfs zonder direct te zien.

- Haar heeft een speciale betekenis: Ik denk dat dit de minst begrepen spoor (want in feite is het heel moeilijk te lokaliseren). Vrouwen zijn altijd rechtzetten haar haar, is een automatische gewoonte, uiteraard 99% van de tijd niets te maken heeft met flirten (hoewel niet sommige internetsites nodigen ons uit om zo denken). Maar dat de resterende 1% heeft een biologische functie: schud je huid feromonen aan ons (vergeet niet het belang van de betekenis van geur in verleiding). Natuurlijk, niet beginnen snuffelen en er zullen vrij zeldzaam! Seek nauwkeuriger wanneer het gebaar is met voorbedachten rade haar ondergebracht in een grondiger beweging dan normaal (maar niet noodzakelijk trager), en zelfs meer als ze houdt oogcontact? Een puinhoop, toch?.

- Als je zit aan je zijde, legde zijn benen over de verst van u over de andere, om beter te tonen de kuit. In deze positie, de beenspieren zijn meer beknopt en provocerend.

- De kin naar je toe: Ik denk dat de verkeerde aanpak in tijdens de naderingsfase interpreteren vrouwelijke lichaamstaal is vermoedelijk de neiging om te "tonen de kraag" wanneer een man geïnteresseerd. Een beetje riskant bewering, omdat het afhankelijk is min of meer vanuit de positie waarin je zit! Een betere manier om deze trend te identificeren is ingesteld als zijn kin iets naar ons (ongeacht of we zien haar nek of niet). Zo ja, goed teken, dit is een van de 'as' van de zorg, die ons vertelt onmiddellijk als u geïnteresseerd bent in wat we zeggen. Vergeet niet dat vrouwen graag vooraan te praten.

- De voeten iets uit elkaar: uit onderzoek blijkt dat wanneer een vrouw staat, de dynamiek met het houden van balans vertelt ons de emotie die je voelt. Als beide benen zijn recht en uitdrukkingsloos, zijn passie is ver weg, misschien in Japan!. Als ze iets open of spelen met de enkels, is nerveus (maar waarom?), Kunnen wij niet weten, tenzij we blijven onderzoeken. Maar zeker niet afstandelijk.

- Onthoud gegevens uit eerdere gesprekken (soms of vergeet jezelf): Je dacht dat het was gewoon te kijken hoe het beweegt? Een vrouw, want het afgeleid, vergeet dan niet kleine details van wat we zeggen, als ze lijken interessant.

- Voel je niet geïntimideerd door uw nabijheid: Als je echt wil je het niet erg als je haar te benaderen, maar als je het op het verkeerde moment, of als u te onstuimig, kunt u afscheid nemen van alle moeite zeggen dat je tot nu toe had toegepast . Wilt u een eenvoudige manier om dicht bij haar te kennen zonder 'bedreigend' hun ruimte? Leidt de aandacht af van je als je doet: zoek naar iets dat de aandacht kan trekken (een pup, een ander koppel, een sculptuur, wat weet ik ...) en richt het op hem, als je het te benaderen (als het proberen om "point "met uw ogen wat je wilt zien). U dient zich ervan bewust als ze enigszins schommelt terug (slecht teken!)

 
 
 images23.jpg